Σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων IHS Markit, οι πωλήσεις των Plug-in ηλεκτρικών οχημάτων θα εκτοξευθούν μέχρι το 2040, καταλαμβάνοντας το 15-35% της αγοράς των νέων αυτοκινήτων. Τα Plug-in ηλεκτρικά οχήματα, εν έτη 2016 καταλαμβάνουν μόνο το 1% της παγκόσμιας αγοράς νέων αυτοκινήτων, αλλά αυτό το ποσοστό αποτελεί 1000% αύξηση σε σχέση με το 2010. Η IHS Markit υπολογίζει ότι αυτή η τάση θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια, ώστε η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων να αφορά το 1/3 των νέων πωλήσεων.

Ο Daniel Yergin, αντιπρόεδρος της IHS Markit και συγγραφέας, παρακολουθεί την ιστορία και την επιρροή της βιομηχανίας του πετρελαίου και πιστεύει ότι η αύξηση στις πωλήσεις των Plug-in ηλεκτρικών οχημάτων, θα είναι παρόμοια με αυτή που συνέβη στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης πριν από 100 χρόνια.

electric-charging-station-1

Ο Yergin δήλωσε πάνω σε αυτό το ζήτημα, «Το βασικό ερώτημα είναι αν πλησιάζουμε σε ριζική αλλαγή, παρόμοια με αυτή της πρώτης δεκαετίας του 20 αιώνα, όταν ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, η φθηνή βενζίνη, η τεχνολογία του ποδηλάτου και η μαζική παραγωγή συνδυάστηκαν ώστε σήμερα να μιλάμε για την εποχή της αυτοκίνησης. Σήμερα, συγκλίνουσες εξελίξεις σε πολλά κομμάτια μας οδηγούν να επικεντρωθούμε σε αυτό το σημαντικό θέμα».

Η IHS Markit βλέπει σημαντικές ανακαλύψεις στην τεχνολογία των μπαταριών, την υποστήριξη των κυβερνήσεων και το αυξανόμενο ενδιαφέρον από την γενιά των Millennials, ως σημαντικές τάσεις που θα επηρεάσουν τις πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων. Φυσικά οι τάσεις διαφέρουν από χώρα σε χώρα, με την εταιρεία αναλύσεων να προβλέπει ότι στην Κίνα και την Ευρώπη τα ηλεκτρικά οχήματα θα τα πάνε καλύτερα. Επιπλέον, η IHS Markit υπολογίζει ότι πάνω από τα μισές πωλήσεις επιβατικών οχημάτων θα μπορούσαν να αφορούν ηλεκτρικά οχήματα το 2040, εφόσον σε αυτές τις αγορές υπάρξουν ευνοϊκές πολιτικές.

gas-vs-electricity

Τα ευρήματα αυτή της μελέτης, είναι μέρος ενός νέου ερευνητικού project με την ονομασία «Reinventing the Wheel», το οποίο θα διεξαχθεί το πρώτο μισό του 2017. Το ερευνητικό αυτό project, είναι μια πρωτοβουλία πολλών πελατών, που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την εμπειρία της εταιρείας στην ανάλυση πάνω στα χημικά, την αυτοκινητοβιομηχανία και την ενέργεια. Θα εξεταστούν και άλλοι παράγοντες οι οποίοι θα έχουν αντίκτυπο στο μέλλον, όπως το car-sharing, ride-hailing και τα αυτόνομα οχήματα.

 

Πηγή: HybridCars