Η Τακτική Γενική Συνέλευση του Ελληνικού Ινστιτούτου Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων – ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. έλαβε χώρα την Τετάρτη 6 Μαρτίου σύμφωνα με την προκηρυγμένη ημερήσια διάταξη. Η σημαντική συμμετοχή των μελών οδήγησε σε ευρύτατη απαρτία και οι εργασίες της Συνέλευσης, υπό την προεδρία του εκλεγέντος για το σκοπό αυτό μέλους κ. Ανάργυρου Κοτσιλιέρη, συμπεριέλαβαν τον εκτενή απολογισμό των πεπραγμένων του Δ.Σ., που εκφωνήθηκε από τον πρόεδρό του κ. Παντελή Καλογεράκο, τον αναλυτικό οικονομικό απολογισμό της χρήσης 2018 και τον προϋπολογισμό του 2019, που παρουσιάσθηκαν από τον ταμία κ. Γιάννη Παπαπαναγιώτου, ως και την ανάγνωση της έκθεσης των οικονομικών ελεγκτών κ. Λίνου Κουντουρά και κ. Ευάγγελου Μιχαλόπουλου από τον δεύτερο εξ αυτών.
Με ομοφωνία η Γ.Σ. ενέκρινε την απαλλαγή του Δ.Σ. για την υπόλογο χρήση ως και τον προταθέντα προϋπολογισμό του έτους 2019
Ακολούθησε η ανάγνωση του καταλόγου των υπό του Δ.Σ. προτεινόμενων προς διαγραφή μελών βάσει του άρθρου 6 του καταστατικού. Η διαδικασία αυτή προβλέπει την ανά έτος εκκαθάριση του πίνακα των μελών για λειτουργικούς κυρίως λόγους. Τα διαγραφόμενα μέλη μπορούν οποτεδήποτε το θελήσουν να υποβάλλουν αίτημα επανεγγραφής τους. Ο προταθείς κατάλογος εγκρίθηκε με ομοφωνία.
Οι εργασίες της Γ.Σ. έκλεισαν με ευρεία συζήτηση επί των προκλήσεων που παρουσιάζει σήμερα η εξέλιξη της τεχνολογίας της ηλεκτροκίνησης των αυτοκινήτων και των στόχων που θα πρέπει να επιδιωχθούν κατά τη χρήση του 2019 από το Ινστιτούτο. Έμφαση αποδόθηκε στην αντιμετώπιση των δυσκολιών διοργάνωσης του Hi-Tech EKO Mobility Rally 2019, ιδίως λόγω του προβλεπόμενου περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, δοθέντος ότι η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) δέχεται στους αγώνες του Κυπέλου μόνο ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα και στην Ελλάδα ο αριθμός των κυκλοφορούντων ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι μικρός η δε προσέλευση αλλοδαπών συμμετεχόντων δυσχεραίνεται λόγω της έλλειψης εθνικού δικτύου ταχυφορτιστών που να επιτρέπουν την κίνησή τους από τις πύλες εισόδου στη χώρα μέχρι την Πρωτεύουσα.